Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorŠťastná, Lenkacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:25Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:25Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110780
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá Internetovým obchodováním na trhu sportovního vybavení pro děti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je popsána podstata Internetu, elektronického obchodování a platebních systémů. Důležitou část tvoří také podrobný popis vybraných prvků komunikačního mixu, které by pro firmu z hlediska elektronického obchodování mohly mít význam. Další kapitola je věnována podrobnému popisu charakteristiky firmy GabiGym, jejího makroprostředí a mikroprostředí. Praktická část je rozdělena na přípravnou a realizační fázi a je věnována výzkumné technice Focus Group. Následující kapitola zahrnuje analýzu získaných výstupů, která je východiskem pro návrhy a doporučení v další kapitole. Primárním cílem této práce je shrnutí teoretických poznatků a jejich využití pro analýzu Internetové marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with e-shop on the market with sports equipment for children. The thesis is dividend into theoretical and practical part. The theoretical part describes the nature of the Internet, electronic commerce and payment systems. Very important part is a detailed description of selected elements of the communication mix, which for the company in terms of e-commerce could be significant. Next chapter is devoted to a detailed description of the characteristics of the company GabiGym, its macroenvironment and microenvironment. The practical part is divided into preparatory and implementation phases and is dedicated to the research technique Focus Group. The following chapter includes an analysis of the outputs obtained, which is the basis for the proposals and recommendations in the next chapter. The primary objective of this work is a summary of theoretical knowledge and its use for analysis of Internet marketing communication.en
dc.format.extent4463481 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectInternetcs
dc.subjectFocus Groupcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsportovní vybavenícs
dc.subjectE-shopen
dc.subjectInterneten
dc.subjectFocus Groupen
dc.subjectMarketing Communacationen
dc.subjectSports equipmenten
dc.subjectAdvertisingen
dc.titleInternetový obchod na trhu sportovního vybavení pro dětics
dc.title.alternativeE-shop on the Market with Sports Equipment for Childrenen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrunčíková, Martinacs
dc.date.accepted2015-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTA0234_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam