Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkopalová, Ditacs
dc.contributor.authorStříbný, Lukášcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:26Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:26Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110787
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je systém vzdělávání a leadership v MLM. Cílem této práce je analyzovat systém vzdělávání, které poskytuje společnost a sponzoři svým obchodním partnerům, a také zjistit vztah obchodních partnerů ke vzdělávání a sponzorovi. Následně doporučuje a navrhuje případné změny v systému vzdělávání. V první části práce jsou vymezeny teoretické poznatky z oblasti MLM, leadershipu a také je popsána metoda sběru dat. V praktické části je nejdříve představena společnost Eurona s.r.o., se kterou je spolupracováno na bakalářské práci. V další části je analýza dat z dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření je zaměřeno především na motivaci, vzdělávání, které poskytuje společnost, vztah mezi obchodním partnerem a jeho sponzorem, vzdělávání, které poskytuje sponzor svým obchodním partnerům. Závěr práce obsahuje návrhy na změny a doporučení pro společnost a sponzory, které vyplynuly z dotazníkového šetření.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the education system and the leadership at MLM. The aim of the thesis is to analyze the education system, which is offered by a company and its sponsors to their business partners, and also to find out an attitude of business partners towards the education and sponsors. Subsequently it recommends and suggests potential changes in the education system. In the first part of the thesis is defined theoretical knowledge of MLM, ledadership and the technique of data capture is described there as well. The company Eurona s.r.o., with which is cooperated on this bachelor thesis, is introduced in the practical part. The following part provides an analysis of surveys data. The survey is concentrated on motivation and education which is offered by a company, relationship between business partner and his sponsor and education offered by a sponsor to his business partners. The final part includes proposals for changes and recommendations for a company and sponsors, which emerged from the survey.en
dc.format.extent966818 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsystém vzdělávánícs
dc.subjectMLMcs
dc.subjectsíťový marketingcs
dc.subjectduplikacecs
dc.subjectleadershipcs
dc.subjectleadercs
dc.subjecteducation systemen
dc.subjectMLMen
dc.subjectnetwork marketingen
dc.subjectduplicationen
dc.subjectleadershipen
dc.subjectleaderen
dc.titleSystém vzdělávání a leadership v MLMcs
dc.title.alternativeEducation System and Leadership in MLMen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGruberová, Veronikacs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTR0173_EKF_B6208_6208R020_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam