Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrabková, Ivetacs
dc.contributor.authorSkoumalová, Janacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:28Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:28Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110792
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je Czech Point v podmínkách městského úřadu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit služby Czech Pointu v podmínkách Městského úřadu města Šumperk za roky 2009, 2010, 2013, 2014. Služby Czech Pointu jsou hodnoceny z hlediska jejich typu a vývoje počtu jejich výstupů. Do zhodnocení nejsou začleněny roky 2011 a 2012 z technických důvodů, které zapříčinily dlouhodobý výpadek služeb Czech Point na Městském úřadě v Šumperku. Zhodnocení dosavadního vývoje ze srovnávací analýzy vyplynulo, že ve sledovaných letech docházelo ke snížení celkového počtu požadavků, při zachování téměř stejné struktury poskytnutých služeb. Z čehož lze usuzovat, že potřeby zákazníků Czech Pointu jsou ve sledovaných letech velice podobné, pouze se snižuje návštěvnost Czech Pointu.cs
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor's thesis is Czech Point in Terms of the Town Office. The aim of this thesis is to evaluate Czech Point in Terms of the Town Office of the city Šumperk in years 2009, 2010, 2013, 2014. Czech Point services are evaluated according to their type and development of number of their outputs. Years 2011 and 2012 are not involved in this evaluation due to technical causes, which caused a long-term service outage in Czech Point of the Town Ofiice of the city in Šumperk. Following this evaluation of a current development from comparative analysis is result that reduction in total requirements gradually occurred, while maintaining almost the same structure of provided service. Suggesting that, the customer´s needs of The Czech Point are very similar in these years, only a visitation of The Czech Point reduces.en
dc.format.extent2978173 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCzech Point, eGovernment, Veřejná správa, Městský úřad, výstupy z Czech Pointucs
dc.subjectCzech Point, eGovernment, Public administration, Town Office, outputs of the Czech Point serviceen
dc.titleCzech Point v podmínkách městského úřaducs
dc.title.alternativeCzech Point in Terms of the Town Officeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKolaříková, Hanacs
dc.date.accepted2015-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKO0091_EKF_B6202_6202R055_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam