Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěchcs
dc.contributor.authorVandriáková, Zuzanacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:28Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:28Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110793
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractPráce je vypracována na téma Analýza konkurenční pozice řeznictví, konkrétně se jedná o prodejnu Henryk Kania v Havířově. Cílem práce je analyzovat konkurenční pozici této prodejny, zjistit jaké jsou její konkurenční výhody a nevýhody a zároveň ji porovnat s hlavními konkurenty. Pro splnění tohoto cíle byla využita metoda osobního dotazování a následně pozorování vybraných prodejen. Z provedeného výzkumu vyplývá, že pro zákazníky jsou nejdůležitější parametry kvalita výrobků, cena a ochota personálu. Prodejna Henryk Kania dopadla v celkovém hodnocení nejlépe, jediným nedostatkem se jeví šířka sortimentu, a proto jedním z návrhů je zabezpečit dostatečnou šířku sortimentu ve všední dny a rozšířit nabídku hovězího masa. Z dotazníku vyplynulo, že v maloobchodních prodejnách nakupují převážně starší lidé s nižšími příjmy. Jedním z doporučení, jak nalákat zákazníky, je podpora prodeje formou ochutnávek.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with theme Analysis of competitive position of butchery, precisely butchery shop Henryk Kania in Havířov. This thesis aim to analyze competitive position of this shop, to find out its advantages and disadvantages against competition and to compare this shop with main competitors. For this purpose the method of personal interview and observation method was used. Results from the conducted research are that customers prefer above everything quality of products, price and helpful staff. Overall rating of The Henryk Kania butchery shop was best but the deficit is size of assortment and therefor one of suggestion is to increase size of assortment during weekdays and to expand offer of beef meat. The questionnaire revealed that main customers of retail stores are older people with lower income. One of the suggestions in this thesis is to allure customers with free tasting method.en
dc.format.extent4722237 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectmaso a uzeninycs
dc.subjectprodejna Henryk Kaniacs
dc.subjectřeznictví a uzenářstvícs
dc.subjectspolečnost ZM Henryk Kania S.A.cs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectbutcheryen
dc.subjectcompany ZM Henryk Kania S.A.en
dc.subjectcompetitonen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmeatsen
dc.subjectshop Henryk Kaniaen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice řeznictvícs
dc.title.alternativeCompetitive Position Analysis of the Butcher Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAN0112_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam