Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPechová, Hanacs
dc.contributor.authorKováčová, Denisacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:28Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:28Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110795
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou a následným návrhem marketingové komunikace hostesingové agentury Victory Models. Cílem práce byl návrh marketingové komunikace agentury Victory Models. Tato agentura je na trhu nováčkem, proto nebyla doposud provedena žádná podobná analýza. Cílem výzkumu bylo zjištění efektivity současné marketingové komunikace agentury Victory Models. Pro výzkum bylo využito primárních dat, která byla získána pomocí elektronického dotazníku. Respondenty zde byli klienti, kteří již v minulosti využili služeb této agentury. Z výsledků výzkumu vyšlo, že klienti se o agentuře dozvěděli především z internetu a od svých známých. Proto bylo doporučeno vylepšení webových stránek agentury, protože zde byly zjištěny nedostatky, a nadále udržovat proklientský přístup.cs
dc.description.abstractThis bachelor work focuses on the analysis and subsequent design of marketing communications of hostes agency Victory Models. The goal of the work was the design of marketing communications of agency Victory Models. This agency is a newcomer to the market, therefore similar analysis has not yet been created. The goal of the research was to determine the effectiveness of current marketing communications of agency. Primary data was used for the research. The data was obtained via online questionnaire. The respondents were clients who have previously used the services of the agency. The research showed that the clients of the agency hear primarily from the internet and from their friends. It was recommended to improve and update the website of agency, because there were recognized some weaknesses, and to continue keeping client attitude.en
dc.format.extent3677389 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpovědomícs
dc.subjectznačkacs
dc.subjecthosteskycs
dc.subjectmodelkycs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectmarketing událostícs
dc.subjectbakalářská prácecs
dc.subjectmarketing a obchodcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjecttvorba marketingové komunikacecs
dc.subjectvirál marketingcs
dc.subjectnávrh marketingové komunikacecs
dc.subjectVictory models.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjecthostessen
dc.subjectmodelsen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectPRen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectguerilla marketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectVictory Modelsen
dc.subjectefficiencen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing and businessen
dc.subjectsales promotioen
dc.subjectrecommendationsen
dc.subjectbachelor worken
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.subjectmarketing communication analysisen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing communication design.en
dc.titleNávrh marketingové komunikace hostesingové agenturycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for the Hostess Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2015-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOV0100_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam