Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘezáč, Miloslavcs
dc.contributor.authorHorák, Tomášcs
dc.date.accessioned2016-01-20T11:30:41Z
dc.date.available2016-01-20T11:30:41Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/111130
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.descriptionImport 20/01/2016cs
dc.descriptionImport 11/02/2016cs
dc.description.abstractObsahem diplomové práce je především navržení úpravy ulice Jana Lucemburského. Tato ulice dnes tvoří jednu z logických „vstupních bran“ do centra města přímo navazující na lávky přes řeku Moravu a Baťův kanál. Tyto lávky tvoří páteřní spojení pěší a cyklistické dopravy mezi městem Uherské Hradiště a Starým Městem. Lze předpokládat, že dopravní význam zejména pro pěší a cyklistickou dopravu bude v blízké době umocněn plánovaným záměrem města upravit hráz řeky Moravy pro bezpečný a příjemný pohyb chodců a cyklistů. Samostatnou kapitolou tvoří styková křižovatka na konci ulice Jana Lucemburského. Tato křižovatka je díky zakončení atypickým tvarem s ulicí Menclovice, s nadstandardně širokým napojením na komunikaci v ulici Moravní nábřeží příčinou kolizních míst zejména díky vyšším průjezdným rychlostem a špatnému řazení vozidel před křižovatkou. Na základě výpočtu budou dále navrhnuta nová odstavná a parkovací stání pro výhledové období pro celé řešené území. Varianta, která byla dle jednotlivých kritérií vybrána jako nejvýhodnější, byla dále podrobně rozpracována. Závěrečná práce by tedy měla řešit zmíněné problémy v kontextu s potřebami nejen samotné ulice, ale také s respektováním širších vztahů v území.cs
dc.description.abstractThis thesis, first of all, puts forward a proposal of an adjustmest of John Luxembourg´s Street. This street is one of the entrance gates leading to the town centre. There is a direct connection with pedestrians bridges over the River Morava and Bata´s canal. These pedestrian bridges are supposed to be main links between Uherské Hradiště and Staré Město for pedestrians and cyclists. The importance of them is expected to raise soon due to the intention to adjust embarkment of the River Morava to make it save and pleasant for pedestrians and cyclists as well. The main point is a crossroad at the end of John Luxembourg´s Street. This street is connected with Menclovice Street and ended up very atypically. Extraordinary wide mouth of these streets leading to a road in Morava Waterfront Street is the cause of numerous accidents due to the fact that cars are speeding here and arrange themselves incorrectly in front of the crossroads. This thesis suggests a layout of emergency lanes and car parks based calculations made in this area. The option which fitted best to stated standards was worked out in this work. This thesis offers solution for the problems mentioned above in wide context. All needs and relationships in this area were taken into consideration.en
dc.format.extent6986745 bytescs
dc.format.mimetypemultipart/form-datacs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectUherské Hradištěcs
dc.subjectcyklistická dopravacs
dc.subjectparkovánícs
dc.subjectUherske Hradisteen
dc.subjectcyclingen
dc.subjectparkingen
dc.titleRekonstrukce ulice Jana Lucemburského v Uherském Hradištics
dc.title.alternativeReconstruction of the Jan Lucemburský Street in Uherské Hradištěen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePavlíček, Dušancs
dc.date.accepted2016-01-12cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisHOR0077_FAST_N3607_3607T036_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam