dc.contributor.author | Duda, Tomáš | |
dc.contributor.author | Víteček, Antonín | |
dc.date.accessioned | 2016-06-15T07:57:11Z | |
dc.date.available | 2016-06-15T07:57:11Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2011, roč. 57, č. 2, s. 49-55 : il. | cs |
dc.identifier.issn | 1210-0471 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/111652 | |
dc.description.abstract | The paper describes the design of robust control algorithms for the vector oriented control of an induction motor using the state variable aggregation method. The advantage of these control algorithms is their high robustness and simplicity. The control algorithms were designed for the MIMO (three-input/three-output) non-linear mathematical model of an induction motor in an orthogonal coordinate system synchronously rotating with a reference frame. The designed control algorithms were verified by computer simulation in the program MATLAB – Simulink. | cs |
dc.format.extent | 380257 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.relation.ispartofseries | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní | cs |
dc.rights | © Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.title | Application of robust control algorithms in vector oriented control of induction motor | cs |
dc.title.alternative | Aplikace robustních algoritmů při vektorově orientovaném řízení asynchronního motoru | cs |
dc.type | article | cs |
dc.description.abstract-en | Příspěvek popisuje návrh robustních algoritmů řízení pro vektorově orientované řízení asynchronního motoru pomocí metody agregace stavových proměnných. Její výhodou je vysoká robustnost a jednoduchost. Algoritmy řízení byly navrženy pro trojrozměrový (tři vstupy/tři výstupy) nelineární matematický model asynchronního motoru V pravoúhlém souřadném systému rotujícím synchronně S prostorovým vektorem statorového proudu. Navržené algoritmy řízení byly ověřeny počítačovou simulací V programu MATLAB – Simulink. | cs |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.type.version | publishedVersion | cs |
dc.type.status | Peer-reviewed | cs |