Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorNováková, Tereza
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:18Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112818
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPrvní část bakalářské práce se zaměřuje na pojem reklama, na její historii, dělení reklamy a reklamních médií a také na spotřebitele, jeho spotřební chování a faktory ovlivňující nákupní chování. Tato práce se soustředí také na právní regulaci reklamy a etickou samoregulaci reklamy. V další části se pak práce zaměřuje na analýzu spotřebního chování spotřebitelů, konkrétně v oblasti potravin. Byl proveden výzkum, jehož výsledky pomohou odhalit vliv potravinových reklam na spotřebitele.cs
dc.description.abstractThe first part this bachelor thesis is focuses on the concept of advertising, its history, divisions of advertising and advertising media, and also on consumers and consumer behavior and factors which affecting buyers behavior. This thesis is also focused on legal regulation of advertising and ethical advertising self-regulation. Next part of thesis is focused on analysis of consumer behavior, specifically in the area of foodstuffs. There was conducted research, which results will help to reveal influence advertising on the consumers in area of foodstuffs.en
dc.format.extent1432382 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklama na potravinycs
dc.subjectspotřebitelécs
dc.subjectprávní regulace reklamycs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectFood advertisingen
dc.subjectconsumersen
dc.subjectlegal regulation of advertisingen
dc.subjectresearchen
dc.subjectshopping behavioren
dc.titleVliv reklamy potravinových výrobků na spotřebitelecs
dc.title.alternativeFood Advertising Influence on the Consumeren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMarková, Blanka
dc.date.accepted2016-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNOV0265_EKF_B6208_6208R020_03_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam