Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorOpluštil, Roman
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:22Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112834
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce bylo zjištění situace na trhu piva, poznání aspektů nákupního chování zákazníků konzumujících pivo, ale také zjištění spotřebitelských preferencí a faktorů. V praktické části byl proveden výzkum formou online dotazování. Získané výsledky byly zanalyzovány a byly navrženy doporučení pro výrobce piva. Z výzkumu vyplynulo, že pivo je pro české spotřebitele běžnou součástí života a rádi si jej dopřejí i několikrát za týden. Pivo je preferováno při různých příležitostech, přičemž nejčastější aktivitou bylo posezení s přáteli. Konzumenti si pak nejčastěji dopřejí pivo čepované a lahvové.cs
dc.description.abstractThe object of this work was to determine the situation on the beer market, knowledge of aspects of shopping behavior of customers consuming beer, but also to determine consumer preferences and factors. In the practical part of the research was done in the form of an online survey. The results were analyzed and recommendations were designed for manufacturers of beer. The research showed that Czech beer is for consumers normal part of life and like to indulge in it several times a week. Beer is preferred on various occasions, the most common activity was sitting with friends. Consumers can then grant the most draft and bottled beeren
dc.format.extent2735329 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjecttrh pivacs
dc.subjectkonzumentcs
dc.subjectpivocs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectShopping behavioren
dc.subjectbeer marketen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectbeeren
dc.subjectcustomeren
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu pivacs
dc.title.alternativeShopping Behaviour Analysis on the Beer Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Jana
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOPL0008_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam