Show simple item record

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorKurajská, Hana
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:25Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112848
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce byla psána na téma „Měření spokojenosti se službami České pošty, s.p.“ Hlavním cílem bylo změřit celkovou spokojenost zákazníků a dílčím cílem pak identifikovat, co je po zákazníky důležité a kde jsou možnosti pro zvýšení jejich spokojenosti. V první části práce byla vymezena teoretická východiska k danému tématu, získaná z odborné literatury, aplikační část je věnována průzkumu spokojenosti a analýze získaných informací. V závěru práce je uvedena řada doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractTheme of this Bachelor thesis is „Measuring customer satisfaction with services of Ceska Posta, s.p.“. The main aim of this thesis was to measure overall customer satisfaction and partial aim was to identify what is important for customer and possibilities of increasing customer satisfaction. The first part of thesis is focused on theoretical basis which is based on available scientific resources. Application part is dedicated satisfaction survey and analysis of collected information. Several recommendations of how to increase customer satisfaction are presented in conclusion.en
dc.format.extent4219925 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectOkno zákazníkacs
dc.subjectDiferenční analýzacs
dc.subjectEvropský index spokojenostics
dc.subjectQualityen
dc.subjectserviceen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmeasuring customer satisfactionen
dc.subjectresearchen
dc.subjectcustomer windowen
dc.subjectgap analysisen
dc.subjectthe European customer satisfaction indexen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.cs
dc.title.alternativeMeasuring Customer Satisfaction with Services of Ceska Posta, s.p.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOwczarzy, Petra
dc.date.accepted2016-06-09
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUR0086_EKF_B6208_6208R020_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record