Show simple item record

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorFišová, Barbora
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:27Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112856
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této práce je analýza image televizní stanice. Předmětem výzkumu je televizní stanice Prima COOL. Metodou použitou pro výzkum je osobní dotazování, nástrojem výzkumu je dotazník. Data byla zpracována pomocí programu Microsoft Excel 2013 za asistence programu IBM SPSS Statistics 24. Na základě analýzy image bylo zjištěno, že lidé televizní stanici hodnotí jako moderní, populární, zábavnou, věkově zaměřenou, vtipnou a spíše žánrově vymezenou. Nebyly zjištěny značné rozdíly v hodnocení televizní stanice muži a ženami. Bylo zjištěno, že čím jsou lidé staršího věku, tím méně televizní stanici znají a sledují.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis is an analysis of TV channel image. Research subject is the TV channel Prima COOL. The method used in this research is personal questioning, the tool of the research is a questionary. Data was processed by Microsoft Excel 2013 with the assistance of IBM SPSS Statistics 24. Based on the image analysis it has been found that people see the TV channel as modern, popular, entertaining, age targeted, humorous and rather genre circumscribed. No difference has been found between TV channel evaluation between men a women. There has been found that the higher an age of a person is, the less frequently people know a watch the TV channel.en
dc.format.extent2270695 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjecttelevizní stanicecs
dc.subjectosobní dotazovánícs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectTV channelen
dc.subjectpersonal questioningen
dc.subjectbranden
dc.titleAnalýza image televizní stanicecs
dc.title.alternativeAnalysis of TV Channel Imageen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFIS0025_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record