Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorPíšková, Tereza
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:27Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112857
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou vnímání reklam na sociální síti Facebook. V práci je popsána charakteristika sociální sítě Facebook a reklamy, které zde působí. Dále se zabývá teoretickými východisky online reklamy. Hlavním cílem bylo analyzovat vnímání reklam uživatelů na sociální síti Facebook a vztah uživatelů k reklamám, které se zobrazují na stránce Facebooku. Jako metoda sběru dat byla zvolena metoda dotazování elektronickým způsobem. Na závěr byly shrnuty výsledky analýzy vnímání reklam sociální síti.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the analysis of the perception of advertising on the social network Facebook. The thesis describes the characteristics of social network Facebook and advertisement that influence here. It also deals with the theoretical bases of online advertising. The main objective was to analyze the perceptions of users on the social network Facebook and its relation to the advertisement that appears on your Facebook page. As a data collection method was selected electronic questionnaire survey. In conclusion, the results from analysis of the perception of social network were summarized.en
dc.format.extent6102326 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza reklamcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectvnímání reklamcs
dc.subjectanalysis of advertisementen
dc.subjectfacebooken
dc.subjectperception analysisen
dc.subjectsocial networken
dc.titleAnalýza vnímání reklam na sociální sítics
dc.title.alternativePerception Analysis of Advertisements on the Social Networken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVašek, Jan
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPIS0047_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam