Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorDvořáková, Klára
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:27Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112858
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá nákupním chováním Generace Y. Cílem bakalářské práce je zjistit a popsat specifika a preference Generace Y při nákupu drogistického zboží na českém trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se nákupního chování, modelů spotřebního chování a kupního rozhodovacího procesu. Praktická část je založena na elektronickém dotazování. Výsledky výzkumu určují obecná specifika nákupního procesu Generace Y, hlavní nákupní místo drogistického zboží, preference online nebo kamenné prodejny a nákupní rozhodnutí. Navržená doporučení by mohly sloužit pro výrobce a prodejce za účelem udržení úspěšnosti jejich značky a vylepšení či zachování jejich stávající pozice na trhu.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with the shopping behaviour of Milleannials. The aim of this work is to identify and describe the specifics and preferences of Millennials on the drugstore market on the Czech market. The theoretical part defines the general concept related to consumer behaviour, models of the consumer behavior and decision-making process. The practical part is based on the electronic questioning. Results of the research work determine the general specifics of the shopping process of Millennials, main shopping place on the drugstore market, preferences of eshop and store and shopping decisions. The proposed recommendations may be serve for the producer and dealer in order to maintain the success of their brands and improve or mantain their current position on the market.en
dc.format.extent3312041 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGenerace Y nákupní chování drogistické zboží český trh zákazníkcs
dc.subjectMillennials shopping behaviour drugstore market Czech market customeren
dc.titleAnalýza nákupního chování Generace Ycs
dc.title.alternativeShopping Behaviour Analysis of Millennialsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Jana
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDVO0134_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam