Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorDrastíková, Michaela
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:29Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112864
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu zákazníka na trhu stínící techniky, konkrétně na B2B zákazníky společnosti Isotra, tzv. Isotra partnery. Cílem práce je definovat charakteristiky partnerů společnosti a identifikovat jejich nákupní chování. Pro tyto účely byl proveden výzkum. Dotazováním byla získána data od 31 partnerů se sídlem na území České republiky. Data byla následně zpracována, hodnocena a komentována. Na základě výsledků výzkumu byly navrženy doporučení pro udržení stávajících zákazníků, doporučení pro získání nových zákazníků a doporučení ke komunikaci se zákazníky.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is focused on the customer analysis on the shading technology market, specifically on the B2B customers of company Isotra, so called Isotra partners. The aim is to define the characteristics of partners and identify their purchase behavior. For this purpose research was conducted. The data was obtained from 31 partners based in the Czech Republic. Data was subsequently analyzed, evaluated and commented. Based on the results, recommendations were designed to maintain existing customers, recommendations to gain new customers and recommendations to communicate with customers.en
dc.format.extent5433299 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza zákazníkacs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjecttrh stínící technikycs
dc.subjectIsotracs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectcustomer analysisen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectshading technology marketen
dc.subjectIsotraen
dc.subjectpurchase behaviouren
dc.subjectcustomer relationship managementen
dc.titleAnalýza zákazníka na trhu stínící technikycs
dc.title.alternativeCustomer Analysis on the Shading Technology Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDRA0074_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam