Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorHniličková, Jana
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:30Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112871
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace sportovního družstva DHC Sokol Poruba, které působí v nejvyšší ženské házenkářské soutěži v Česku a na Slovensku. Cílem této práce bylo analyzovat současný postoj návštěvníků k marketingové komunikaci družstva. Uskutečněný výzkum sloužil k vyhodnocení shromážděných dat, z nichž byly následně navrženy jednotlivá doporučení.cs
dc.description.abstractThe object of the bachelor thesis is to analyze marketing communications of the team DHC Sokol Poruba which plays in the highest women's competition in Czech Republic and in Slovakia. The aim of this study was to analyze the current attitude of visitors to marketing communications of the sports team. The research was used to evaluation of the data collected which leads to propose particular recommendations.en
dc.format.extent3697346 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsportovní družstvocs
dc.subjectházenács
dc.subjectresearchen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsports teamen
dc.subjecthandballen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace sportovního družstvacs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of a Sport Teamen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Jana
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHNI0013_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam