Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorZmrzlík, Tomáš
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:34Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112891
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací nízkonákladových leteckých společností. Cílem této práce je analyzovat internetovou marketingovou komunikaci nízkonákladové letecké společnosti Volotea a porovnat ji s jejími třemi silnými konkurenty (Easyjet, Ryanair a Wizzair). Pro tento výzkum je využita metoda pozorování a dotazování. Z analyzovaných dat vyplývají návrhy a doporučení v oblasti webových stránek, sociálních sítí (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google+ a Youtube) a emailové komunikace pro nízkonákladovou leteckou společnost Volotea. Tyto návrhy a doporučení mají za úkol zlepšit konkurenceschopnost společnosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about internet marketing communication of the low-cost airlines. The aim of this bachelor thesis is analysis internet marketing communication of the low-cost airline Volotea and compare with three strength competitors (Easyjet, Ryanair and Wizzair). For this research is chosen method observation and questioning. From analyzed data results suggestions and recommendations in websites, social networks (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google+ and Youtube) and e-mailing for the low-cost airline Volotea. This suggestions and recommendations should improve competiveness of the company.en
dc.format.extent4390508 bytes
dc.format.mimetypeapplication/octect-stream
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnízkonákladové letecké společnostics
dc.subjectinternetová marketingová komunikacecs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectemailová komunikacecs
dc.subjectlow-cost airlinesen
dc.subjectinternet marketing communicationen
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectFacebooken
dc.subjecte-mailingen
dc.titleInternetová marketingová komunikace nízkonákladových leteckých společnostícs
dc.title.alternativeInternet Marketing Communication of the Low-cost Airlinesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVašek, Jan
dc.date.accepted2016-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZMR0002_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam