Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorMališová, Daniela
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:40Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:40Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112925
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této práce je zjištění spokojenosti obyvatel obce Sviadnov s poskytovanými službami. V práci je popsána základní definice spokojenosti, služeb a marketingový mix obce. Následuje charakteristika obce Sviadnov a základní statistické údaje o obci a obyvatelích. V navazujícím oddílu je popsána přípravná fáze, tedy stanovení cíle výzkumu, stanovení potřebného vzorku respondentů a tvorba samotného dotazníku. Výzkum se zabývá spokojeností v oblastech, jako je doprava, vzdělání, kultura a další. V realizační fázi probíhá sběr dat a jejich zpracování v programu SPSS. Na tuto část navazuje vyhodnocení získaných dat a návrhy opatření, která by mohly vést ke zvýšení spokojeností obyvatel obce.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis is satisfaction measurement of the inhabitants of village Sviadnov with provided services. The introduction is about definition of satisfaction, services and village marketing mix. Next subsection describes basic characteristic of village Sviadnov, its inhabitants and statistical data. The following section is about preparation phase, setting up the goal of research, the amount of required respondents and creation of questionnaire. Research is being conducted in field of satisfaction with public transportation, education, culture etc. Execution phase is about data collection and processing in SPSS application. Then comes the acquired data analysis and proposal of solutions which might lead to increase of satisfaction among the village citizens.en
dc.format.extent3402335 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjecttechnika vhodné příležitostics
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectanalýza datcs
dc.subjectmarketing obcícs
dc.subjectSatisfaction measurementen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectopportunity samplingen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectservicesen
dc.subjectdata analysisen
dc.subjectvillage marketingen
dc.titleMěření spokojenosti se službami obcecs
dc.title.alternativeCitizen Satisfaction Measurement with the Municipal Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Jakub
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAL0157_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam