Show simple item record

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorKukuricáš, Petr
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:44Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112946
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractAbstrakt Tématem bakalářské práce “Analýza motivačního programu vybrané firmy“ je analýza motivačního programu společnosti EUROVIA Kamenolomy, a.s. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část práce, význam a struktura motivačního programu, se zaměřuje na popis teoretických informací zpracovaných pomocí odborné literatury. Obsahuje základní motivační teorie, pojednání o motivačním programu a motivačních faktorech. Druhá část, charakteristika firmy, podává základní informace o vybrané společnosti. Třetí část, analýza motivačního programu, je zaměřena na analýzu motivačního programu společnosti EUROVIA Kamenolomy, a.s. Součástí této části práce je i analýza dotazníkového šetření. Závěrečná část, vyhodnocení analýzy, návrhy a doporučení, je věnována zhodnocení motivačního programu firmy a konkrétním návrhům na zlepšení zjištěné situace.cs
dc.description.abstractAbstract The subject of the bachelor thesis “Analysis of motivation program of a selected firm“ is the analysis of the incentive program of EUROVIA Kamenolomy, a.s. The thesis is divided into four parts. The first part, meaning and structure of the motivation program, focuses on the theoretical information processed through literature. It contains the basic theories of motivation, a treatise on the motivation program and motivational factors. The second part, characteristic of the company, provides basic information about selected company. The third part, analysis of the motivation program, is focused on the analysis of the motivation program of the company EUROVIA Kamenolomy, a.s. Part of this section is also an analysis of the survey. The final part, the evaluation of the analysis, proposals and recommendations, is given to evaluate the company’s incentive program and concrete proposals for improvement of the sitaution.en
dc.format.extent1283064 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKlíčová slova Motivacecs
dc.subjectMotivcs
dc.subjectStimulacecs
dc.subjectStimulcs
dc.subjectMotivační programcs
dc.subjectTeorie motivacecs
dc.subjectKey words Motivationen
dc.subjectMotiveen
dc.subjectStimulationen
dc.subjectStimulusen
dc.subjectIncentive programen
dc.subjectTheory of motivationen
dc.titleAnalýza motivačního programu vybrané firmycs
dc.title.alternativeAnalysis of Motivation Program of a Selected Firmen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStanovský, Pavel
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUK0029_EKF_B6208_6208R037_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record