Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorBlažejová, Lucie
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:48Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112968
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem práce je návrh komunikační strategie pro Slezskou diakonii a případně návrhy doporučení a zlepšení. Práce se věnuje dílčímu projektu Dobrovolnictví. V bakalářské práci jsou navrženy strategie a způsoby, díky kterým by se mělo zvýšit povědomí o neziskové organizaci Slezská diakonie. Závěrečné návrhy a doporučení se týkají propagace projektu Dobrovolnictví. Vhodná propagace projektu v současnosti i do budoucna je propagace na internetových stránkách a Facebooku. Jednotlivé návrhy a doporučení jsou určeny pro zlepšení propagace projektu Dobrovolnictví a hlavně oslovení nových dobrovolníků mezi mladými lidmi.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to design a communication strategy for the Slezska diakonie and appropriate suggestions and recommendations for improvement. The thesis disserts on a sub-project of Volunteering. In this thesis, strategies and methods which should raise awareness of the nonprofit organization Slezska diakonie are introduced. Final proposals and recommendations concern the promotion of the project of Volunteering. A suitable way of promoting the project now and in the future is on the website and on Facebook. Individual proposals and recommendations are designed to improve the promotion of the project of Volunteering and mainly reaching new volunteers among young people.en
dc.format.extent3386778 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKomunikační kanály, Stakeholdeři, PESTLE analýza, Neziskový sektor, Nezisková organizace, Slezská diakonie.cs
dc.subjectCommunication channels, Stake holders, PESTLE analysis, Non-profit sector, a non-profit organization, Slezska diakonie.en
dc.titleNávrh komunikační strategie neziskové organizacecs
dc.title.alternativeCommunication Strategy Design of a Non-profit Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGarai, David
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBLA0127_EKF_B6208_6208R037_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record