Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorTajzlerová, Lucie
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:53Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112997
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTAJZLEROVÁ, L. Analýza marketingového mixu prodejen masa a uzenin. Ostrava, 2016. Bakalářská práce: Ostrava, VŠB – Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu, 2016. Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu firmy Váhala a spol. s r.o. Úvodní část je věnována teoretickému vymezení základních pojmů. Následuje charakteristika společnosti a jejího marketingového mixu. Metodika výzkumu definuje přípravnou a realizační část analýzy. Data byla získána kvantitativní metodou formou osobního dotazování zákazníků ve dvou firemních prodejnách. Na základě zpracovaných informací byla navržena doporučení ke zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti.cs
dc.description.abstractTAJZLEROVA, L. Marketing mix analysis of the meat products outlets. Ostrava, 2016. Bachelor thesis: Ostrava, VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, Department of marketing and business. The aim of the thesis is an analysis of the marketing mix of the company Váhala et al. The first part is devoted to theoretical definition of basic concepts. Following is a characteristic of the company and her marketing mix. Research methodology defines the preparation and realization of the analysis. Data were obtained by quantitative method through personal interviews of customers in two corporate stores. Based on the processed information was submitted recommendations to improve the instruments of the marketing mix.en
dc.format.extent6897385 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagacecs
dc.subjectmarketing mix, product, price, place, promotionen
dc.titleAnalýza marketingového mixu prodejen masa a uzenincs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Meat Products Outletsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapilová Krbová, Petra
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTAJ0011_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam