Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorVlčková, Tereza
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:54Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112998
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší nákupní chování zákazníků v maloobchodní jednotce COOP v Kateřinicích. Cílem práce je zjisti, jak se zákazník v této prodejně chová. Zaměřili jsme se např. na nákupní zvyklosti či oblíbenost vlastních značek a mnoho dalších faktorů. Danou problematiku jsme vyřešili pomocí písemného dotazníkového šetření, kde jsme oslovovali respondenty technikou vhodné příležitosti. Data jsme následně zpravovali v programu Microsoft Excel. Díky tomuto marketingovému výzkumu byla zjištěna struktura a nákupní chování zákazníků. Na základě zjištěných údajů je možné zvýšit celkovou návštěvnost prodejny a to zaměřením se na danou cílovou skupinu s využitím marketingového mixu, a tím také zajistit zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor work resolves buying behavior of customers in the retail outlet´s COOP in Kateřinice. The goal is to find out how the customer behaving in this shop. We focused eg. On shopping habits or popularity of own brands and many other factors. We solved the issue by using of a written questionnaire, where we addressed respondents technique suitable opportunities. We then report back data in Microsoft Excel. Thanks to this marketing research found a structure and shopping behavior of customers. Based on the data, it is possible to increase overall store traffic by focusing on the target group using the marketing mix, and thereby provide increased customer satisfaction.en
dc.format.extent5086518 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCOOP, potravinový řetězec, vlastní značky, zákazníci, nákupní chování, prodejna, maloobchodní jednotkacs
dc.subjectCOOP, food chain, own brand, customers, shopping behaviour, shop, retail outleten
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků v maloobchodní jednotcecs
dc.title.alternativeAnalysis of Shopping Behaviour in the Retail Outleten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlína
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVLC0057_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam