Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrunčíková, Martina
dc.contributor.authorChládek, Josef
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:05Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113055
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupní chování na zbožových vyhledávačích. Pomocí marketingového výzkumu byla získána primární data. Pro získání primárních dat bylo zvoleno online dotazování. Získaná data byla následně vyhodnocena. Výstupem výzkum je analýza nákupního chování. Výstup výzkumu tvoří jednotnou analýzu nákupního chování na zbožových vyhledávačích. Na základě provedené analýzy byly vyhotoveny návrhy a doporučení, které mohou být aplikovány e-shopy i zbožovými vyhledávači.cs
dc.description.abstractThe purpose of a bachelor thesis is to analyse the purchasing behaviour on the comparison shopping websites. Basic data were found by doing a marketing research. In order to get that basic data an online questionnaire was used. That data were evaluated afterwards. The outcome of this research is an analysis of purchasing behaviour. The result of the research forms integrated analysis of purchasing behaviour on the comparison shopping websites. Based on the undertaken analysis were drafted proposals and recommendations which might be applied by the comparison shopping websites as well as by e-shops.en
dc.format.extent1808962 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHeureka.czcs
dc.subjectZboží.czcs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectCAWIcs
dc.subjectZbožové vyhledávačecs
dc.subjectHeureka.czen
dc.subjectZbozi.czen
dc.subjectPurchasing behaviouren
dc.subjectCAWIen
dc.subjectComparison Shopping Websitesen
dc.titleAnalýza nákupního chování na zbožových vyhledávačíchcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Purchasing Behaviour on The Comparison Shopping Websitesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěch
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHL0046_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam