Show simple item record

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorPískala, Jan
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:05Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113056
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem práce je analýza konkurence nově vznikajícího e-shopu s mobilním příslušenstvím a náhradními díly. Cílem této práce je analýza potenciálních konkurentů pro nově vznikající e-shop. Data byla získávána pozorováním formou mystery shoppingu. Hlavním zjištěním je, že žádný z e-shopů není natolik vybavený, aby nebylo nutné nic měnit. Na trhu tedy existuje prostor pro nový, úspěšný e-shop, který se vyvaruje chyb konkurentů.cs
dc.description.abstractThe theme of this work is an analysis of the competition of the emerging e-shop with mobile accessories and spare parts. The aim of this work is an analysis of potential competitors for the emerging e-shop. All facts have been gained by a survey accomplished in a way of mystery shopping. The main result is the fact that any of e-shops is equipped enough to not need any changes. There is therefore a space for a new, successful e-shop, which would avoid making mistakes as competitors do in the market.en
dc.format.extent4234621 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza konkurencecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectmobilní příslušenstvícs
dc.subjectnáhradní dílycs
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectmobile accessoriesen
dc.subjectspare partsen
dc.titleAnalýza konkurence e-shopu s mobilním příslušenstvím a náhradními dílycs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis of E-shop with Mobile Accessories and Spare Partsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrunčíková, Martina
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPIS0058_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record