Show simple item record

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorSuková, Kristina
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:06Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113062
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků čajovny Rashmi v Ostravě – Porubě. Cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků se službami čajovny Rashmi, popřípadě zjistit důvody jejich nespokojenosti a navrhnout možná řešení, která by mohla vést ke zvýšení jejich spokojenosti. Výzkum byl realizován pomocí osobního dotazování prostřednictvím strukturovaného dotazníku v prostorách čajovny. Následně byla provedena analýza, zpracování dat a vyhodnocení výsledků výzkumu. Na základě těchto výsledků byla navržena možná řešení, které by měly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on customer satisfaction measurement of the Tea-room Rashmi in Ostrava – Poruba. The aim of this thesis is to determine customer satisfaction with services of the Tea-room Rashmi, or determine the causes of their dissatisfaction and suggest some possible solutions that could lead to increase of their satisfaction. The research was conducted personally using structured questionnaire in this Tea-room. An analysis, data processing and evaluation of research results were realized subsequently. Some possible solutions were suggested based on these results and should lead to increase customer satisfaction with the Tea-room.en
dc.format.extent5292931 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectslužbycs
dc.subjectčajovnacs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmeasurement of satisfactionen
dc.subjectservicesen
dc.subjecttea-roomen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků čajovnycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of the Tea-roomen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapilová Krbová, Petra
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUK0016_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record