Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorVámošová, Eliška
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:07Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113063
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek společnosti BANDI VAMOS s.r.o. Teoretická část se věnuje zejména stručnému představení společnosti, jejímu mezoprostředí a teoretickým východiskům v oblasti nákupního prostředí. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem pozorování v kombinaci s kvalitativní metodou Mystery shopping, jehož výsledkem jsou návrhy a doporučení pro jednotlivé maloobchodní jednotky zkoumané společnosti.cs
dc.description.abstractBachelor´s thesis is dealing analysis of shopping environment selected retail stores of BANDI VAMOS company. The theoretical part is dealing especially company introduction, environment of the company and theoretical basis of the shopping environment. Practical part is formed by quantitative research of Observation in combination with qualitative method of Mystery shopping. Results of the practical part are suggestions and recommendation for each of every retail stores of analyzed company.en
dc.format.extent1236571 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectMystery shoppingcs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectpánská společenská módacs
dc.subjectRetailen
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectShopping Environmenten
dc.subjectMen´s Formal Fashionen
dc.titleAnalýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módoucs
dc.title.alternativeAnalysis of Shopping Environment in the Men´s Fashion Outletsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapilová Krbová, Petra
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAM0009_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam