Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTománek, Petr
dc.contributor.authorHorňáková, Lucie
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:08Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113070
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat vzdělávací soustavu v České republice, definovat způsob financování školství s orientací na regionální školství, představit možné finanční zdroje. První část je zaměřena na teoretické vymezení veřejného sektoru, popsána je vzdělávací soustava v ČR včetně historického vývoje. Pro obsáhlost školství je dále práce zaměřena na středoškolské vzdělávání, kdy jsou postupně popsány jednotlivé možné finanční zdroje. Pro konkrétní aplikaci tématu na příkladu byla vybrána střední škola, jejíž zřizovatel je Moravskoslezský kraj. V první části praktického oddílu jsou popsány základní informace dané školy. Dále je práce zaměřena na jednotlivé toky plynoucí do dané organizace v časovém horizontu 2011 – 2015. Výsledkem je zhodnocení hospodaření dané školy, kdy je proveden rozbor nákladů a výnosů. Závěrem je shrnutí daného tématu a připojeno je doporučení autora práce.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to analyse the educational system in the Czech Republic, to define system of funding of education, specifically regional education, to introduce possible financial resources. The first part is focused on theoretical specification of public sector, the educational system in the Czech Republic is described, including historical development. Due to complexity of the educational system, the thesis is focused on secondary education, while particular possible financial resources are described successively. To apply the subject, a secondary school was selected, its founder is Moravian-Silesian region. In the first part of the practical section, fundamental information of the given school is stated. Further, the thesis is focused on the particular flows into the given school, in time horizon 2011-2015. The result is economy evaluation of the given school, while analysis of costs and profit is made. In conclusion, summary of the subject is presented and recommendation of the author of the thesis is attached.en
dc.format.extent2239595 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectveřejný sektor, školství, příspěvková organizace, finanční zdroje, finanční toky, finanční hospodařenícs
dc.subjectpublic sektor, education, allowance organization, financial resources , financial flows , financial budgeten
dc.titleHospodaření víceletého gymnáziacs
dc.title.alternativeFinancial Management of the Grammar Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKolaříková, Hana
dc.date.accepted2016-06-09
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR0267_EKF_B6202_6202R055_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam