Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorPavlát, Martin
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:09Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113074
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce byla zvolena analýza marketingového mixu kulturní akce Lichnovské slavnosti. Cílem práce bylo analyzovat aktuální stav marketingového mixu této kulturní akce Na základě výsledků analýzy bylo pořadateli navrhnuto několik doporučení, jak by mohl zlepšit marketingový mix této kulturní akce. Např. aby byl hudební program kulturní akce založen především na popové a hip – hopové, případně rapové hudbě. Výsledky této bakalářské práce by měli být přínosné především pro samotného pořadatele Lichnovských slavností.cs
dc.description.abstractLike a topic of this bachelor thesis was analysis of marketing mix of cultural event "Lichnovské slavnosti". Like a target had choosen analysis of actual marketing mix of this culture event. After analysis i proposed a few recommendation, like for example. change a musical program of this culture event (pop and hip - hop and rap music). Results of this bachelor thesis should be a benefits primarily for organisator of this culture event.en
dc.format.extent2633184 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mix, analýza, kulturní akce, obec Lichnovcs
dc.subjectMarketing mix, analysis, cultural event, Lichnov villageen
dc.titleAnalýza marketingového mixu kulturní akcecs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of Cultural Eventen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Jana
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAV0240_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam