Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorHanzelková, Tereza
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:22Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113139
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractAnalýza merchandisingu firmy na trhu cukrovinek Autorka této práce se zabývá analýzou merchandisingu firmy na trhu cukrovinek. Analýza byla prováděna na společnosti Mondelēz International, Inc. Cílem této práce je zhodnotit merchandising společnosti v sortimentu produktů Milka a BeBe dobré ráno. Práce je rozdělena do dvou hlavních oddílů a to na část teoretickou a část praktickou. Obsahem teoretické části je charakteristika prostředí společnosti Mondelēz International a teoretická východiska merchandisingu. Praktická část je věnována analýze merchandisingu, která vychází z pozorování na maloobchodních jednotkách. Závěrem této práce jsou pak návrhy a doporučení vztahující se k výsledkům pozorování.cs
dc.description.abstractMerchandising Analysis of the Company on the Market with Confectionery The author of this thesis analyzes merchandising company in the confectionery market. Analysis was performed at company Mondelēz international, Inc. The aim of this bachelor thesis is to evaluate merchandising of the company in the range of products Milka and BeBe dobré ráno. The thesis is divided into two main sections, namely to the theoretical and practical part. The theoretical part describes characteristics of the company Mondelēz international and theoretical solutions of merchandising. The practical part is focused on analysis of merchandising, which is based on observation of retails units. The conclusion of this work contains proposals and recommendations relating to the results of the observation.en
dc.format.extent6534218 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectmerchandisercs
dc.subjectPOP komunikacecs
dc.subjectmaloobchod, zbožícs
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectmerchandiseren
dc.subjectPOP communicationen
dc.subjectretailen
dc.subjectgoodsen
dc.titleAnalýza merchandisingu firmy na trhu cukrovinekcs
dc.title.alternativeMerchandising Analysis of the Company on the Market with Confectioneryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAN0161_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam