Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorLouda, Lukáš
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:25Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113151
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je Analýza konkurence čerpací stanice. Cílem bakalářské práce je provést analýzu konkurence čerpací stanice GOLD v Horní Bečvě a na základě analýzy zjistit konkurence schopnost čerpací stanice. Analýza konkurence je provedena pomoci metody pozorování. Na základě zjištěných dat byly navrhnuty návrhy a doporučení, které by mohly pomoct udržet dobrou konkurence schopnost čerpací stanice.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is the analysis of petrol station competition. The aim of the thesis is the competition analysis of the petrol station GOLD in Horní Bečva and based on the analysis to determine the competitive ability of the pumping station. Competitive Analysis is performed using the method of observation. Based on the obtained data proposals were drafted and recommendations that could help maintain with good competitiveness pumping station.en
dc.format.extent2014967 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectčerpací stanicecs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectobservationen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectpetrol stationen
dc.titleAnalýza konkurence čerpací stanicecs
dc.title.alternativeCompetition Analysis of the Petrol Stationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlína
dc.date.accepted2016-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLOU0018_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam