Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorDostálová, Michaela
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:25Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113152
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce „Možnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologie“ je zpracování marketingové analýzy. Zpracovaná marketingová analýza bude předložena jako součást zpracované studie proveditelnosti záměru předkládaného v rámci strukturálních fondů Evropské unie, Operačního programu Podnikání pro inovace a konkurenceschopnost, programu podpory Inovace – Inovační projekt. Žadatelem o dotaci je společnost Čistá voda, s.r.o. a zpracovatelem žádosti je společnost QUANTUM CZ s.r.o. V praktické části je proveden marketingový výzkum formou dotazníkového šetření, jehož cílem je zjistit, do jaké míry je inteligentní technologické řešení LVLØ známo bazénovým firmám, a jestli bude mít produkt do budoucna šanci uspět na českém trhu. Práce obsahuje návrhy a doporučení ke zviditelnění a zvýšení poptávky po inovativní technologii.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is a marketing analysis of „Challenges of Innovative Product Launch for Swimming-pool Market”. The analysis will be presented as part of a feasibility study within the scope of the present European Union structural funds, the Operational Program Enterprise and Innovation for Competitiveness, Program Support Innovation – Innovation Program. Applicant for a grand is a Čistá voda s.r.o. company and a party responsible for the grand application is QUANTUM CZ s.r.o. company. In the practical part of the marketing research is through a questionnaire, which aims to determine the extent to which intelligent technological solutions LVLØ are known by the swimming pool companies and whether the product will have a chance to succeed in the future on the Czech market. Bachelor thesis contains suggestions and recommendations for raise the profile and increase the demand for innovative technology.en
dc.format.extent3793835 bytes
dc.format.mimetypeapplication/x-unknown
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinteligentní bazéncs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectrizikacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectIQ Poolen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectrisken
dc.subjectpromotionen
dc.titleMožnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologiecs
dc.title.alternativeChallenges of Innovative Product Launch for Swimming-pool Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2016-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOS0080_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam