Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorKonvičková, Markéta
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:30Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113179
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby. Teoretická část je věnována vývoji trhu populární hudby a hudebních nosičů, dále pak popisuje nákupní chování spotřebitelů jednotlivých generací. Praktická část obsahuje popis sběru dat kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro následnou analýzu spotřebitelského chování generace X a Y na trhu populární hudby.cs
dc.description.abstractBachelor's thesis describes the intergenerational differences in consumer behaviour on the pop music market. The theoretical part is devoted to the development of the market of pop music and music sales, and also describes changes in consumer behavior of each generation. The practical part contains a description of the data collection of qualitative and quantitative research for subsequent analysis of consumer behavior of the generation X and Y on the pop music market.en
dc.format.extent4001580 bytes
dc.format.mimetypeapplication/x-pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGenerace X, generace Y, spotřebitelské chování, populární hudba, trh populární hudby, fyzický nosič, stahování, internet, rozdíly, digitalizace, technologie.cs
dc.subjectGeneration X, Generation Y, consumer behavior, pop music, pop music market, physical medium, downloading, differences, digitizing, technology.en
dc.titleMezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudbycs
dc.title.alternativeIntergenerational Differences in Consumer Behaviour on the Pop Music Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2016-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKON0216_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam