Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorKočiková, Veronika
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:30Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113180
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování v supermarketu. Teoretická část je věnována charakteristice obchodního řetězce Tesco, nákupnímu rozhodovacímu procesu a spotřebitelskému chování. Analýza je vytvořena na základě sběru účtenek zákazníků, kteří navštívili supermarket Tesco Express. Ze získaných dat jsou vytvořeny statistické analýzy preferencí a frekvencí nákupů zákazníků.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is analysis of consumer behavior in the supermarket. The theoretical part is devoted to the characteristics of retail chain Tesco, a purchasing decision-making process and consumer behavior. The analysis is based on collection customer receipts of the Tesco Express supermarket. The practical part contains statistical analysis of consumer purchases preferences and frequencies.en
dc.format.extent3927028 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspolečnost Tescocs
dc.subjectsupermarketcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectTesco companyen
dc.subjectsupermarketen
dc.subjectgeneration Yen
dc.subjectgeneration Xen
dc.titleAnalýza chování spotřebitele v supermarketucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Supermarketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOC0155_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam