Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorStöckerová, Michaela
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:30Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113182
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza vizuálních stylů univerzit. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se vizuálních stylů a je charakterizován trh univerzit. V praktické části jsou analyzovány univerzitní loga a další části vizuálních stylů padesáti univerzit. Cílem práce je zmapovat používání vizuálních stylů na univerzitním trhu a poskytnout informační základnu pro univerzity, které by chtěly měnit vizuální styl.cs
dc.description.abstractAnalysis of University Visual Style is the topic this bachelor thesis. In theoretical part there are basic concepts related to visual styles explained and university market is described there. In practical part there is an analysis of university logos and other parts of visual styles of fifty universities. The goal of this thesis is to map usage of visual styles in university market and to provide the base of information for universities that could change the visual style.en
dc.format.extent3399827 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectUniverzitacs
dc.subjectVizuální stylcs
dc.subjectLogocs
dc.subjectFiremní identitacs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectUniversityen
dc.subjectVisual styleen
dc.subjectLogo, Corporate identityen
dc.titleAnalýza vizuálních stylů univerzitcs
dc.title.alternativeAnalysis of University Visual Stylesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2016-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTO0099_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam