Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamila
dc.contributor.authorHolub, Karel
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:32Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113191
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této práce je zjištění známosti značky výrobce potravin. Data byla získána metodou osobního dotazování, technikou výběru vhodné příležitosti pomocí marketingového nástroje dotazníku. Vyhodnocení bylo zpracováno pomocí datové matice a softwaru MS Excel. Hlavním výsledkem je zjištěná úroveň vyvolané známosti značky výrobce potravin, která činí 35 %. Na základě zjištěných výsledků, je možné aplikovat návrhy ke zlepšení známosti značky.cs
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine brand awareness of the food producer. Data were obtained by personal interviews, by the technique of appropriate opportunities using marketing tool questionnaire. The evaluation has been processed using data matrix and software MS Excel. The main result of the food producer's brand recognition is determined on the level of 35%. Based on the results, it is possible to apply suggestions improving brand awareness.en
dc.format.extent4318802 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza známostics
dc.subjectOsobní dotazovánícs
dc.subjectVýrobce potravincs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectAnalysis of Brand Awarenessen
dc.subjectPersonal interviewsen
dc.subjectFood Produceren
dc.subjectBranden
dc.titleAnalýza známosti značky výrobce potravincs
dc.title.alternativeAnalysis of Brand Awareness for the Food Produceren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKauerová, Lenka
dc.date.accepted2016-08-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOL0199_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam