Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJuřicová, Anna
dc.contributor.authorGajová, Adriana
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:43Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113257
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje hospodaření Gymnázia Josefa Kainara v Hlučíně za sledované období 2010 – 2014. V teoretické části se zabývá veřejným sektorem a školstvím jako jedním z odvětví veřejného sektoru. Uvedena je vzdělávací soustava České Republiky, školy a školská zařízení, vzdělávací programy a financování samotného školství. Kromě toho jsou vymezeny peněžní fondy školy a Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Praktická část je zaměřena na samotnou analýzu školy v jednotlivých letech, jaké jsou hlavní zdroje příjmů a nákladů, počty žáků a studentů, úvazky pedagogických a nepedagogických pracovníků. Výsledkem bakalářské práce je zhodnocení hospodaření za sledované období pomocí metody komparace a analýzy, kdy v roce 2012 došlo ke změně vedení školy, doběhly studijní programy, tudíž se snížil počet studentů a museli být propuštěni pracovníci školy.cs
dc.description.abstractThe thesis analyses the economy of the Grammar School of Josef Kainar in Hlucin in the observed period 2010-2014. The theoretical part is focused on the public sector and the education as a branch of the public sector. The thesis outlines the system of the education in the Czech Republic, schools and school institutions, educational programs and funds of the education itself. Besides that the school monetary funds and the Education for Competitiveness Operational Programme are described. The practical part is focused on the analysis of the school in the particular years, on the main sources of the revenues and expenses, number of pupils, contracts of pedagogical and non-pedagogical staff. The outcome of the thesis is the evaluation of the economy in the observed period with the help of the method of comparison and analysis, where in 2012 a change in the school management and the expiration of study programs occurred, which resulted in the reduction of the number of students and dismissing of the school staff.en
dc.format.extent1962780 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectveřejný sektor, gymnázium, výnosy a náklady, dotace, počet žáků a studentů, počet pracovníků školycs
dc.subjectpublic sector, grammar school, revenues and expenses, grants, number of pupils, number of school staffen
dc.titleHospodaření gymnázia v Hlučíněcs
dc.title.alternativeFinancial Management of the Grammar School in Hlučínen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKolaříková, Hana
dc.date.accepted2016-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGAJ0063_EKF_B6202_6202R055_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam