Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorSchmiedová, Kamila
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:44Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113258
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla charakteristika a zmapování základních prostředků marketingové komunikace a poté vypracování doporučení pro jejich kvalitnější alternativy. Zároveň také bylo cílem vyhodnocení marketingového výzkumu o znalosti firmy na Ostravsku. Teoretické poznatky z první části jsou využity v praktické části na konkrétním rozboru marketingových prostředků společnosti Nutrend. Dotazníkové šetření o povědomí o firmě na Ostravsku provedené v další části praktické práce je poté vyhodnoceno spolu s marketingovou komunikací společnosti. Ve třetí kapitole je využita řešená problematika v médiích. Součástí této kapitoly je úvodní článek, rozhovor, anketa a recenze.cs
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis was the characterization and mapping of the basic means of marketing communications and then develop recommendations for better alternatives. The aim was to evaluate the knowledge of marketing research companies in the Ostrava region. Theoretical knowledge from the first part are used in the practical part on a specific analysis of marketing resources NUTREND company. Questionnaire about awareness of the company in the Ostrava region was conducted in other parts of practical work and then was conducted marketing communications of company. The third part shows apply our research in media. In this part is an introductory article, interview, inquiry and review.en
dc.format.extent1263669 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectspolečnost Nutrendcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectnástroje marketingové komunikacecs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectNutrend companyen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectresearchen
dc.subjectmediaen
dc.subjecttool of marketing communicationsen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace firmy NUTREND D. S., a.s.cs
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Communication NUTREND Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeElišerová, Vlasta
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSCH0195_EKF_B6202_7202R020_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam