Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorBorovičková, Petra
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:53Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113304
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětem této práce je analýza právní regulace product placementu v České republice. Úvodní část práce stručně vymezuje product placement z marketingového hlediska, jeho historii, seznamuje s jednotlivými typy product placementu a hodnotí výhody a nevýhody. Následně je detailně rozebrána právní úprava jak z hlediska veřejnoprávního, tak z hlediska soukromoprávního. Právní úprava vychází ze sekundárního práva Evropské unie a proto je součástí této analýzy i evropské právo. Kromě samotného popisu právní úpravy je předmětem této práce také srovnání české a evropské právní úpravy se zaměřením na implementaci směrnice Evropského Parlamanetu a Rady 2007/65/ES. Druhá část obsahuje vlastní výzkum provedený formou dotazníku, který zhodnocuje postoj veřejnosti k product placementu a znalost některých jeho právních znaků. Zjištěné názory byly dále srovnávány s vlastními hypotézami.cs
dc.description.abstractThe main aspect of this thesis is an analysis of the legal regulation of the product placement in the Czech Republic. The introductory part briefly defines product placement from the point of view of the marketing, its history, explains different forms of this tool and its practical use and evaluates the pros and cons. Subsequently, a detailed analysis of the legal regulation is performed from the perspective of public and private law including liability for product placement. Czech law comes from the secondary law of the European Union, therefore part of it is dedicated to European law. Besides description of the legislation, thesis compares the difference between Czech and European legislation with focus on Directive 2007/65/EC of the European Parliament and of the Council. The second part contains research conducted by a questionnaire, which evaluates public attitudes toward product placement and knowledge of some legal aspects. Detected opinions are further compared with own hypotheses.en
dc.format.extent6608267 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProduct placementcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectprávní regulacecs
dc.subjectevropské právocs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectProduct placementen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectlegal regulationen
dc.subjectEuropean lawen
dc.subjectresearchen
dc.titlePrávní úprava product placementucs
dc.title.alternativeLegal Regulation of Product Placementen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKyselovská, Tereza
dc.date.accepted2016-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBOR0072_EKF_B6208_6208R020_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam