Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorSchefczyková, Hana
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:54Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113313
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů v České republice a ve vybraných zemích Asie. Cílem práce byla analýza situace spotřebitelského chování na všech trzích a jejich vzájemná komparace. Tato práce obsahuje teoretická východiska spotřebitelského chování, analýzu trhů, metodiku shromažďování dat a analýzu chování spotřebitelů na trhu mobilních telefonů. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření a výsledek výzkumu přinesl poznatky o aspektech nákupního chování spotřebitelů.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the analysis of consumer behaviour on the mobile phone market in the Czech Republic and selected countries in Asia. The aim of the study was to analyze the situation of consumer behaviour across selected markets and their comparison. This thesis includes the basic theoretical background of consumer behaviour, characterization of markets, the methodology of data collection and analysis of consumer behaviour in the mobile phone markets. The research was conducted by using a questionnaire survey and the outcome of the research has brought knowledge about aspects of the consumers's shopping behaviour.en
dc.format.extent3592859 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitel, spotřebitelské chování, mobilní telefon, trh mobilních telefonů, nákupní chovánícs
dc.subjectconsumer, consumer behaviour, mobile phone, mobile phone market, shopping behaviouren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Mobile Phone Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVítková, Sandra
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSCH0152_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam