Show simple item record

dc.contributor.advisorPoláková, Kamila
dc.contributor.authorSlaninová, Lucie
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:55Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113318
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je provedení analýzy současné situace na trhu školních jídelen a školních programů na podporu zdravějšího stravování. Pro marketingový výzkum byla použita metoda osobního a písemného dotazování. Dále jsou v práci využity analýzy PEST, SWOT a Porterův model pěti konkurenčních sil. Z výsledků analýz vyplynulo, že hlavními problémy programů na podporu zdravějšího stravování jsou vysoká administrativní zátěž v programu Mléko do škol, nízká kvalita výrobků v programu Ovoce do škol a nepříliš atraktivní výše cen z pohledu rodičů v programu Happysnack. V případě školních jídelen byla hlavním problémem stanovena kvalita jídla, která mnohdy neodpovídá normám.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is analysis of the current situation on school canteens market and school programs promoting healthier eating market. For marketing research were used personal and written questioning. Furthermore, PEST analysis, SWOT and Porter's five forces model were used in the thesis. The analysis showed the main problems of programs to promote healthier eating: high administrative burden of the School Milk Program, low quality products in the program, the School Fruit Scheme and not very attractive level of prices from the perspective of the parents in the program Happysnack. Main problem of school canteens is fixed quality of the food, which is often not according to standards.en
dc.format.extent2246535 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŠkolní stravování, školní programy na podporu zdravějšího stravování, PEST analýza, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectSchool canteens, school programs promoting healthier eating, PEST analysis, SWOT analysis, Porter's five forces modelen
dc.titleAnalýza gastronomického trhu se zaměřením na dětskou stravucs
dc.title.alternativeGastronomic Market Analysis Focused on Children's Dieten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKratochvílová, Martina
dc.date.accepted2015-09-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSLA0125_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record