Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPechová, Hana
dc.contributor.authorŠirancová, Simona
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:56Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113325
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je analýza konkurence na trhu fitness center pomocí metody Mystery Shopping. Vybranými subjekty se stalo šest fitness center z města Ostravy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o historii fitness, charakteristice vybraných subjektů a makroprostředí. Praktická část se zabývá analýzou šesti zvolených fitness center a vyhodnocením výsledků.cs
dc.description.abstractThe topic of my bacholor thesis is the analysis of competition on the fitness center market using the mystery shopping method. The chosen subjects were six fitness centers located in Ostrava. The thesis has theoretical and practical part. The theoretical part presents findings connected to the history of fitness, the characteristics of chosen subjects and the macroenvironment. The practical part is dealing with the analysis of the six chosen fitness centers and an evaluation of the results.en
dc.format.extent2422060 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectfitness centreen
dc.titleAnalýza konkurence fitness centercs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Fitness Centresen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2015-09-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIR0024_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam