Show simple item record

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorKoňaříková, Sára
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:05Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113351
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo sestavit typologii zákazníků na trhu s medovými produkty a analyzovat jejich nákupní a spotřebitelské chování. Pro shromáždění dat byla zvolena metoda elektronického dotazování. Pro analýzu dat byla použita faktorová analýza, která redukovala počet proměnných. Následně byla aplikována shluková analýza, která vytvořila typologií zákazníků na tomto trhu. Byly zjištěny čtyři skupiny zákazníků. Jednalo se o přelétavého zákazníka, přístupného zákazníka, konvenčního zákazníka a nezákazníka.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was creating customer typology on the honey products market and the analysis of their purchase and consumer behaviour. The method of electronic questioning was choosen to collect data. Factor analysis was used for reducing number of variables. After that cluster analysis was applied that created customer typology on this market. Four groups of customers were found. These were volatile customers, accessible customers, conventional cutomers, and non-customer.en
dc.format.extent2998886 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttypologie zákazníkůcs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectcustomer typologyen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectpurchase behavioren
dc.titleTypologie zákazníků na trhu s medovými produktycs
dc.title.alternativeCustomer Typology on the Honey Products Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKON0114_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record