Show simple item record

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorHillová, Iveta
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:08Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113361
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá internetovým nakupováním volnočasových oděvů. Cílem práce je sestavení typologie zákazníků internetových obchodů s oděvy. Výsledky šetření by měly napomoci vlastníkům internetových obchodů nahlédnout do mysli spotřebitelů a pochopit tak jejich nákupní chování. K naplnění stanoveného cíle práce byl proveden primární výzkum s využitím metody elektronického dotazování. Typologie zákazníků byla sestavena za pomoci faktorové a shlukové analýzy. Pomocí faktorové analýzy bylo 34 proměnných rozděleno do 17 faktorů. Sestavená typologie zákazníků internetových obchodů s oděvy zahrnuje 3 segmenty: online/offline zákazníci, příznivci offline obchodů a zkušení online nakupující.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on online shopping behaviour of leisure time clothes. The aim is to build the typology of online shoppers of the clothes . The results of the research should provide the insights into the mind of consumers and thus understand their behaviour patterns of shopping. In order to achieve the aim primary research was conducted using the method of electronic questioning. Typology of customers was compiled using factor and cluster analyses. Factor analysis was divided 34 variables into 17 factors. Created typology of online customers with clothing includes three segments: online/offline customers, fans of offline stores and experienced online shoppers.en
dc.format.extent3462861 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectnákup oděvů na internetucs
dc.subjectonline spotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttypologie online zákazníkůcs
dc.subjectclothes shopping on the Interneten
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjecte-shopen
dc.subjectonline consumer behavioren
dc.subjectonline shoppers typologyen
dc.titleTypologie zákazníků internetových obchodů s oblečenímcs
dc.title.alternativeOnline Shoppers Typology on the Clothes Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHIL0019_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record