Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrunčíková, Martina
dc.contributor.authorPetruška, Radek
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:08Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113362
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na uživatelské testování internetových stránek cestovní agentury. Cílem práce je zhodnocení použitelnosti nových webových stránek a odhalení nedostatků a chyb, které brání uživatelům při práci s webem. Pomocí kvalitativního výzkumu, konkrétně metody uživatelského testování, jsou sesbírána data a provedena jejich analýza. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení, díky kterým se zvýší použitelnost webové stránky.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on user testing of travel agency's website. The aim of the thesis is to evaluate a usability of the new website and revealing shortcomings and errors which prevents users from working with the site. Data are collected by using qualitative research method, concretely user testing, and then analyzed. There are recommendations that will increase the usability of the website based on the results of the analysis.en
dc.format.extent4605159 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní agenturacs
dc.subjectuživatelské testovánícs
dc.subjecttestování použitelnostics
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectTravel Agencyen
dc.subjectWebsite User Testingen
dc.subjectUsability Testingen
dc.subjectWebsiteen
dc.subjectInternet mMrketingen
dc.titleUživatelské testování webu cestovní agenturycs
dc.title.alternativeWebsite User Testing of Travel Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBurdiláková, Renata
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPET0063_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record