Show simple item record

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorSeifried, František
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:11Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113369
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou komunikaci CzechBeast Gym Opava, prostřednictvím které by tělocvična získala nové klienty a zvýšila by se známost tělocvičny a cvičení CrossFit v okresu Opava. V diplomové práci se první část zaměřuje na teoretická východiska marketingové komunikace a charakteristiku prostředí CzechBeast Gym Opava. Těžištěm této diplomové práce je praktická část, kterou tvoří čtvrtá až šestá kapitola. Ve čtvrté kapitole jsou představeny metodiky sběru dat. Výzkum je proveden pomocí kvalitativní metody focus group a kvantitativní metody dotazníkového šetření. V následující části jsou prezentovány výsledky výzkumu, ty jsou blíže popsány a zanalyzovány. Na základě zjištěných dat, je v šesté kapitole navrhnuta marketingová komunikace CzechBeast Gym Opava. Výsledky této diplomové práce, by měli být nápomocny majitelům CzechBeast Gym Opava k použití efektivní a účinné marketingové komunikaci tak, aby přilákala nové zákazníky a zvýšila povědomí nejen o tělocvičně ale také o cvičení CrossFit u cílového segmentu.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to design the marketing communication for CzechBeast Gym Opava to gain new clients and to increase the awareness of a gym and this type of training in Opava district. The theoretical part of thesis is about theoretical base of marketing communication and also characteristics of CzechBeast Gym Opava. The most important part is the practical one, which contains of the fourth chapter to sixth chapter. In the fourth chapter are introduced methods of collecting the data. Marketing research is provided using qualitatove method called focus group and quantitative method, which works with online interviews. On the base of reseach is designed marketing communication CzechBeast Gym Opava in the sixth chapter. The results of this thesis are useful for owners of Czechbeast Gym Opava for using new and more efective tools of marketing communication, to attract new customers and to increase awareness not only of this gym but also of new method of training called CrossFit at the target group.en
dc.format.extent7579219 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnávrh marketingové komunikacecs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectfitness službycs
dc.subjectCrossFitcs
dc.subjectfunkční tréninkcs
dc.subjectdesign of marketing communicationen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectsporten
dc.subjectfitness servicesen
dc.subjectCrossFiten
dc.subjectfunctional trainingen
dc.titleNávrh marketingové komunikace crossfitové tělocvičnycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the CrossFit Gymen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petr
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEI0022_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record