Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrabková, Iveta
dc.contributor.authorAdamíková, Veronika
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:13Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113379
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá informační dostupností veřejné správy, respektive webových portálů ministerstev České republiky. Cílem diplomové práce je na základě stanovených faktorů informační dostupnosti a jejich následného ověření v podmínkách ministerstev České republiky zhodnotit úroveň a vymezit možnosti zlepšování informační dostupnosti ministerstev České republiky. K dosažení stanoveného cíle je v rámci diplomové práce formulována následující hypotéza: - Úroveň informační dostupnosti webových portálů všech ministerstev České republiky je srovnatelná. Druhá a třetí kapitola vymezuje v teoretické předpoklady- veřejná správa jako veřejná služba, její modernizace včetně aktuálního strategického rámce a komplexní řízení kvality, komplexní metody pro hodnocení dostupnosti, kterými jsou modely EFQM či CAF a specifické vybrané dílčí metody, ke kterým patří benchmarking a metoda TOPSIS. Na základě zhodnocení informační dostupnosti s využitím metody TOPSIS v podmínkách ministerstev České republiky bylo zjištěno, že výše stanovenou hypotézu je možné potvrdit jen částečně. Nejlépe hodnocené je ministerstvo dle metody TOPSIS je ministerstvo spravedlnosti a nejhůře hodnocené je ministerstvo zdravotnictví.cs
dc.description.abstractThis thesis is regarding to availability of public services, respectively particular departments of Czech republic. Main goals of this thesis are based on set factors of informative availability of previously mentioned departments and theirs following verification. Our main goal was to reduce and to highlight informative availability. To achieve our goal we figured following hypothesis:  Level of informative availability departments of Czech republic is comparable. Second and third chapter is about theoretical expectations and modernization the department of public services. Including strategic and complex monitoring of quality and complex method of monitoring leadership. Which are models EFQM or CAF and specific methods including like a bench marking and TOPSIS. On basics of our evaluation we found out by using method TOPSIS in conditions of departments of Czech republic that we can confirm our hypothesis only partially. The best evaluation according to method TOPSIS gets the department of justice an heath department ended up the worse.en
dc.format.extent3886127 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStátní správa, ministerstva ČR, kvalita, informační dostupnost, metoda TOPSIS.cs
dc.subjectdepartments of Czech republic, public services, quality, informative availability, method TOPSISen
dc.titleDostupnost ústředních orgánů státní správycs
dc.title.alternativeAvailability of the Central State Administration Bodiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠuláková, Ivona
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisADA0049_EKF_N6202_6202T055_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam