Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorKřížová, Ilona
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:13Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113380
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků s konferencí Shopexpo. Shopexpo je konference zaměřená na e-commerce a poprvé byla pořádána v roce 2015. Cílem práce bylo zjištění spokojenosti návštěvníků s touto konferencí. Dalším cílem bylo zjistit, co se účastníkům líbilo, nelíbilo, nebo co postrádali. Výzkum byl proveden pomocí online dotazování, kdy byl účastníkům zaslán e-mail s odkazem na dotazník. Shromážděná data byla analyzována a na základě výsledků z výzkumu byla navržena doporučení a návrhy, které mohou zlepšit další ročník konference.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is customer satisfaction measurement with conference Shopexpo. Shopexpo is conference focused on e-commerce and it was firstly realized in 2015. The aim of the thesis was to detect satisfaction of visitors with this conference. Another aim was to determine what the visiotors liked, missed or disliked. The research was conducted with online survey, when the participants received email with link for the questionnaire. Gathered data were analysed and on the basis of the research results were suggested some recommendations and proposals, which could help improve the next year of the conference.en
dc.format.extent5701752 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectShopexpocs
dc.subjectkonferencecs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectShopexpoen
dc.subjectconferenceen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjecte-commerceen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s konferencí Shopexpocs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Conference Shopexpoen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcela
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRI0093_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record