Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorAlbrechtová, Karolína
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:13Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113382
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá identifikací postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu. Cílem této práce je zjistit, zda by zákazníci na českém trhu s oděvy uvítali službu personal shopping a určit podobu služby personal shopping s maximálním užitkem. Cílem práce je také stanovení horní hranice ceny za tuto službu. Pro sběr primárních dat bylo využito metody dotazování a pro analýzu dat metody Conjoint analýzy. Na základě získaných informací z analýzy byla navrhnuta doporučení, která se týkají převážně vhodné podoby služby personal shopping pro český trh a dalších výzkumů v této oblasti.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on identification of customers´ attitudes to personal shopping service on the clothing market. The aim of this work is to find if consumers are willing to embrace personal shopping on the clothing market in the Czech republic and also determine the best form of this service including its price. The primary information was obtained by personal questioning and for data analysis was chosen the method of Conjoint analysis. Final recommendation was suggested on the basis of analysis results and includes suggestion about the best form of personal shopping service for Czech clothing market, its price and advice for further research of this service.en
dc.format.extent5494905 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectpersonal shoppingcs
dc.subjectoděvní trhcs
dc.subjectvnímání zákazníkacs
dc.subjectConjoint analýzacs
dc.subjectserviceen
dc.subjectpersonal shoppingen
dc.subjectclothing marketen
dc.subjectcustomer perceptionen
dc.subjectConjoint analysisen
dc.titleIdentifikace postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhucs
dc.title.alternativeIdentification of Customers´ Attitudes to Personal Shopping Service on the Clothing Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcela
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisALB0009_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record