Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorKrálová, Iveta
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:14Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113384
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá senzorickou analýzou výživových doplňků. V práci je popsána charakteristika trhu s výživovými doplňky a představeni významní výrobci, kteří na tomto trhu působí. Dále se zaobírá teoretickými východisky testování produktu. Na závěr jsou navrhnuty konkrétní doporučení, které odráží požadavky zákazníků a měly by dopomoci ke zlepšení variant zkoumaných proteinů Deluxe 100 % Whey od společnosti Nutrend.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is an sensory analysis of nutritional supplements. The thesis describes the characteristics of nutritional supplements market. There are introduced major producers which operate in this market. Further deals with the theoretical resources of product testing. In conclusion, the thesis outlines some specific recommendation, which to reflect customer requirements and should help to improve alternatives surveyed proteins Deluxe 100% Whey from Nutrend.en
dc.format.extent5803553 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSenzorická analýzacs
dc.subjecttestování produktucs
dc.subjectvýživové doplňkycs
dc.subjectproteincs
dc.subjectSensory analysisen
dc.subjectproduct testingen
dc.subjectnutritional supplementsen
dc.subjectproteinen
dc.titleSenzorická analýza výživových doplňkůcs
dc.title.alternativeSensory Analysis of Nutritional Supplementsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Jana
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA0174_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam