Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorLipový, Jan
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:15Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113386
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractVlivem nastupující generace Y a zároveň prudkého vývoje v oblasti technologií dochází postupně ke změnám ve vzdělávání. Pokud bychom se podívali na tento fakt z globálního hlediska, zjistíme, že na rozdíl od České republiky je ve světě, převážně pak v USA, vzdělávání pomocí e learningu takřka standardem. Hlavním cílem diplomové práce je analýza konkurence na trhu online vzdělávání, identifikace největších konkurentů společnosti Scholasticus s.r.o. a porovnání úrovně poskytovaných služeb jednotlivých konkurentů. V České republice není zatím pevně daný standard, dle kterého by jednotlivé e learningové vzdělávací kurzy byly hodnoceny. K získání dat byly využity metody mystery shoppingu, mystery callingu, mystery mailingu a analýzy sekundárních dat. Na základě získaných informací bylo možné provést srovnání s konkurenčními firmami dle vybraných kritérií. Firmy byly vzájemně porovnávány a vyhodnoceny pomocí komparativní analýzy. Výstupem této práce je několik doporučení, které mohou pomoci zvýšit společnosti Scholasticus s.r.o. její konkurenceschopnost na trhu online vzdělávání a naplnit tak její cíl stát se během tří let leaderem v oblasti online vzdělávání na českém trhu.cs
dc.description.abstractRising influence of generation Y and rapid growth of technology development lead to gradual changes in education. If we look at this fact from a global perspective, we find that unlike the Czech Republic, in the world especially in the USA e-learning is almost standard. The main objective of this thesis is the analysis of competition on the online educational market, identification of the biggest competitors of company Scholasticus Ltd. and comparing the service levels of individual competitors. The standard for e-learning courses' evaluation is not firmly set in the Czech Republic. To obtain the data, these methods were used: mystery shopping, mystery calling, mystery mailing and secondary data analysis. Based on the information it was possible to make a comparison between competitors companies, according to the selected criteria. Companies were compared and evaluated using comparative analysis. The outcomes of this thesis are several recommendations that could help Scholasticus Ltd. to increase its competitiveness on the online educational market and fulfill their goal to become a leader of the Czech online educational market within three years.en
dc.format.extent5052645 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza konkurencecs
dc.subjectkomparativní analýzacs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjectonline vzdělávánícs
dc.subjectCompetition analysis¨en
dc.subjectcomparative analysisen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectservicesen
dc.subjecte-learningen
dc.subjectonline educationen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu online vzdělávánícs
dc.title.alternativeThe Analysis of Competition on the Online Education Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Jana
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLIP0027_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record