dc.contributor.advisor | Velčovská, Šárka | |
dc.contributor.author | Lipový, Jan | |
dc.date.accessioned | 2016-11-01T13:23:15Z | |
dc.date.available | 2016-11-01T13:23:15Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/113386 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Vlivem nastupující generace Y a zároveň prudkého vývoje v oblasti technologií dochází postupně ke změnám ve vzdělávání. Pokud bychom se podívali na tento fakt z globálního hlediska, zjistíme, že na rozdíl od České republiky je ve světě, převážně pak v USA, vzdělávání pomocí e learningu takřka standardem. Hlavním cílem diplomové práce je analýza konkurence na trhu online vzdělávání, identifikace největších konkurentů společnosti Scholasticus s.r.o. a porovnání úrovně poskytovaných služeb jednotlivých konkurentů. V České republice není zatím pevně daný standard, dle kterého by jednotlivé e learningové vzdělávací kurzy byly hodnoceny. K získání dat byly využity metody mystery shoppingu, mystery callingu, mystery mailingu a analýzy sekundárních dat. Na základě získaných informací bylo možné provést srovnání s konkurenčními firmami dle vybraných kritérií. Firmy byly vzájemně porovnávány a vyhodnoceny pomocí komparativní analýzy. Výstupem této práce je několik doporučení, které mohou pomoci zvýšit společnosti Scholasticus s.r.o. její konkurenceschopnost na trhu online vzdělávání a naplnit tak její cíl stát se během tří let leaderem v oblasti online vzdělávání na českém trhu. | cs |
dc.description.abstract | Rising influence of generation Y and rapid growth of technology development lead to gradual changes in education. If we look at this fact from a global perspective, we find that unlike the Czech Republic, in the world especially in the USA e-learning is almost standard. The main objective of this thesis is the analysis of competition on the online educational market, identification of the biggest competitors of company Scholasticus Ltd. and comparing the service levels of individual competitors. The standard for e-learning courses' evaluation is not firmly set in the Czech Republic. To obtain the data, these methods were used: mystery shopping, mystery calling, mystery mailing and secondary data analysis. Based on the information it was possible to make a comparison between competitors companies, according to the selected criteria. Companies were compared and evaluated using comparative analysis. The outcomes of this thesis are several recommendations that could help Scholasticus Ltd. to increase its competitiveness on the online educational market and fulfill their goal to become a leader of the Czech online educational market within three years. | en |
dc.format.extent | 5052645 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Analýza konkurence | cs |
dc.subject | komparativní analýza | cs |
dc.subject | mystery shopping | cs |
dc.subject | služby | cs |
dc.subject | e-learning | cs |
dc.subject | online vzdělávání | cs |
dc.subject | Competition analysis¨ | en |
dc.subject | comparative analysis | en |
dc.subject | mystery shopping | en |
dc.subject | services | en |
dc.subject | e-learning | en |
dc.subject | online education | en |
dc.title | Analýza konkurence na trhu online vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | The Analysis of Competition on the Online Education Market | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Valdmannová, Jana | |
dc.date.accepted | 2016-05-24 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | LIP0027_EKF_N6208_6208T062_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |