Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorPyšová, Zuzana
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:15Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113387
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo analyzovat postoje zákazníků ke značce BIO – produkt ekologického zemědělství. Mezi vedlejší cíle výzkumu patřilo především zjištění, zda je tato značka v povědomí spotřebitelů, zda vědí, co znamená a zda této značce důvěřují. V teoretické části jsou popsány základní definice týkající se chování spotřebitele, značek a značek kvality. Třetí kapitola je zaměřená na charakteristiku trhu biopotravin v ČR a charakteristiku konkrétních BIO značek na tomto trhu. Charakteristika značky BIO – produkt ekologického zemědělství, je popsána rozsáhleji, protože je předmětem této práce. V praktické části bylo rozebráno dotazníkové šetření na vzorku 200 respondentů realizované elektronickou formou. Na základě výsledků výzkumu byla zpracována doporučení zejména pro marketingovou komunikaci značky BIO – produkt ekologického zemědělství, která se zaměřuje na zvýšení povědomí a znalosti této značky.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to analyze consumers´ attitudes towards quality label BIO – Product of Organic Farming. Moreover, the thesis aimed to determine whether consumers are aware of this quality label, whether its meaning is well-known and if consumers find the label trustworthy. The theoretical part of this thesis describes fundamental definitions of consumer behavior, definition of label as such and quality labels are covered here as well. The third chapter provides details about the market with organic food in the Czech Republic and characterizes specific organic labels on this market. The quality label BIO – Product of Organic Farming has been described extensively as it is the main focus of this work. The practical part deals with questionnaire survey analysis. Survey was conducted online on a sample of 200 respondents. Recommendations for marketing communication of quality label BIO - Product of Organic Farming has been summarized based on the research results. Marketing communication´s main goal should be to increase the label awareness and recognition among consumers.en
dc.format.extent3807416 bytes
dc.format.mimetypeapplication/x-pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBIO – produkt ekologického zemědělstvícs
dc.subjectznačka kvalitycs
dc.subjecttrh biopotravincs
dc.subjectbiopotravinycs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjectBIO – Product of Organic Farmingen
dc.subjectquality labelen
dc.subjectorganic food marketen
dc.subjectorganic fooden
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.titleIdentifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělstvícs
dc.title.alternativeIdentifying Customers' Attitudes towards the Label BIO - Product of Organic Farmingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Jana
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPYS0017_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record